Objednal jsem si od O2 nový modem a internet mi jede, ještě dříve než jsem ho zapojil

Tak mi nešel řadu dní internet od O2. O tom, co se stalo se lze dočíst třeba zde …

Tak jsme si s O2 dost psali, volali, messengerovali… napříkad moje posledni komunikace s O2 přes FB:

“Takze nekonecny horor “Super sluby O2” pokracuje… ted mi volal vas technik (prevkapive najata externi firma), mimochodem internet mi naskocil (coz je fajn, kdyz zrovna musim odjet), dozvedel sem se, ze resenim meho problemu je vratit nastaveni na puvodni profil, coz bylo nejakych 20 Mb/s… coz sice on pro me udela, ale nevydrzi to a pada to zpet na 50Mb/s … a to je vec, kterou resime uz 14 dni, uz sem asi 20 lidem od vas, zopakoval ze kdyz mi puvodni profil nastavite, tak to pobezi … a proste se to porad sere a sere, co s tim sakra muzu tady udelat? nic… dopisuju si a mluvim s lidma, ktery to zadaj do systemu a opakovane cyklicky porad resi to samy, dojdou vzdy ke stejnemu vysledku … tzn. ze mi to zase vypadne, zas vam budu volat, zas me nechate vsechno odpojit a zapojit, zas sem poslete technika a nechate me den bez internetu, technik to zase nastavi na 20Mb/s, vy to zase vratite zpatky na 50Mb/s, takze mi to zase spadne, ja vam budu zase psat… a takhle to budeme tocit rok?” –> uz ztracim nadeji, ze to jsou schopny vyresit, pricemz reseni vratit to na 20Mb/s jim rikam uz asi deset dni…”

A najednou sem se na call centru O2 dovolal někomu, kdo mi tu rychlost byl ochotný opravdu snížit. Jenže ono to zase vypadlo. Jakoby tam někde měli poznámku, nechce si koupit nový modem, který jsme mu nabídli, nechce rychlejší internet, takže nám nepodepíše smlouvu atd… Tak mu tam ten internet blokujte.

Tak sem jim kývl na ten nový rychlejší modem, aby mi jej poslali. Aniž bych ho zapojil -> používám stále původní modem. Den na to sem tam zavolal, že ať mi restartují port, což už párkrát dělali (a pomohlo mi to jen na pár hodin, než to zase vypadlo) a řekl jsem jim, že jsem si od nich objednal nový modem bla, bla a že bych chtěl jenom do tý doby, než mi přijde fungovat s tím modemem, co mám. Že mi ten restart portu, vždycky na pár hodin pomohl.

A světe div se, najednou to už skoro týden bez problémů jede (se starým modemem, který 14 dní podle nich mohl být také příčinou toho, proč mi nejde internet). Tak a teď mi povězte, je to proto, že jsem si od nich objednal nový modem (a tudíž mají vyhlídku, že jim podepíši z jara novou smlouvu)? Nebo se starý modem lekl, že bude nahrazen? A nebo je to náhoda? 🙂 A nebo, což je podle mě pravděpodobné, to prostě byl nátlak na mě jako na klienta, abych si pořídil rychlejší modem, který bude zvládat rychlejší internet a abych pak podepsal případnou další smlouvu na onen rychlejší internet… (y)  po kterém sem ovšem nijak netoužil.