Tak už je to zase nějaký čas, co jsem zde naposledy blogoval o mém boji. O boji, ve kterém se snažím dostat svůj e-shop se šperky na přední stránky vyhledávačů a vlastně celkově zvýšit jeho návštěvnost a zisky.
Bohužel jsem se tomu nevěnoval 5 měsíců, protože jsem měl jiné aktivity. Dnes jsem se rozhodl mrknout, jak se za těch 5 měsíců na určitá klíčová slova, pohnuly mé pozice ve vyhledávači Google.com a zjistil jsem, že konkurence se asi dost činila, protože moje pozice šly poměrně dost dolů.
Tak tady je jen takový malý přehled a ukázka, kam jsem se pohnul:
28.5.2015 | |||
Pojem | Seznam.cz | Centrum.cz | Google.cz |
stříbrné přívěsky | 23 | 27 | |
stříbrné řetízky | 55 | ||
stříbrné šperky | 28 | ||
stříbrné náušnice | 37 | ||
ocelové přívěsky | 6 | ||
ocelové řetízky | |||
ocelové šperky | |||
ocelové náušnice | 49 |
1.10.2015 | |||
Pojem | Seznam.cz | Centrum.cz | Google.cz |
stříbrné přívěsky | 33 | ||
stříbrné řetízky | 42 | ||
stříbrné šperky | 45 | ||
stříbrné náušnice | 37 | ||
ocelové přívěsky | 8 | ||
ocelové řetízky | 31 | ||
ocelové šperky | |||
ocelové náušnice | 74 |
Je sice fakt, že se mi pozice zlepšila na pojem ocelové náušnice a stříbrné řetízky – bohužel jsou to pozice na stránkách, kam už nikdo nepřijde.
Budu na tom muset zase zapracovat. Můj seriál o Darkont.cz tedy bude na podzim zase pokračovat…
Díl3: Darkont.cz a pozice ve vyhledavačích
Díl2: Darkont.cz a affiliate systém
Díl1: Darkont.cz a jeho cesta na vrchol