Webovky a eshopy – pravidla a ceník

Jelikož sem často narážel na to, že zákazníci si mysleli, že když sem jim řekl nějakou cenu webových stránek, budu jim za tu cenu doživotně dělat u webové stránky servis a správu a udělám tam v té ceně cokoliv, co je napadne, včetně školních úkolů pro děti, rozhodl jsem se to nějak řešit.

Přestože totiž na začátku například říkali, že jim jde jen o jednoduchou webovou prezentaci pro firmu o pár stránkách, na konec sem se s nimi musel dohadovat, že práce kterou si posléze na stránkách začali vymýšlet, nebyla nikde dohodnutá a že je to nad rámec dohody. Rozhodl jsem se tedy vytvořit jakýsi soupis pro zákazníky, aby věděli, co za své peníze mohou očekávat a co je již nad rámec.

 

Výsledek je zde:

Webová prezentace, informační web

Postavený na systému WordPress

Cena je (placeno třetím stranám):
1) Hosting – dle ceníku Wedos.cz, případně jiné hostingové služby.
Většinou okolo 500 Kč / rok s DPH
2) Doména – dle ceníku Wedos.cz, případně jiné společnosti prodávající domény.
Např. Doména CZ: 175,45 Kč/rok s DPH

Máte-li již hosting nebo doménu, lze použít stávající službu.

Objednávku domény a hostingu v opačném vyřídím sám, přijdou vám faktury od třetích stran, které zaplatíte.

Až bude doména a hosting u třetích stran zaplacena, přicházím na řadu já:

Moje práce:

3500,- Kč / jednorázově (1500,- Kč záloha předem – platí i pro vyřízení domény a služby Webareal.cz)

V ceně mojí práce je:
– Zaregistrování domény a objednání hostingu
– Propojení domény se službou Webareal.cz
– Vytvoření a nastavení šablony, dle společné konzultace
– Vytvoření položek v menu, dle dodaných požadavků (max 15)
– Vytvoření obsahových stránek a jejich vyplnění dle dodaných a vámi vytvořených podkladů
– Vytvoření sledování návštěvnosti stránek (Google Analytics nebo Toplist.cz)
– Vyvoření profilu na Facebooku
– Propojení FB profilu se stránkou
– Nastavení zobrazování stránek v mobilním telefonu (responsivní web pro přenosná zařízení)
– Přidání stránek do vyhledávání Google.cz / Seznam.cz
– Nastavení emailové schránky

Další práce (nadstandart):
250 Kč / 1 započatá hodina

například:
– tvorba grafiky
– další obsahové stránky
– další vylepšení stránky jako odkazy na Sociální sítě, multijazyková verze stránky, formuláře do stránek, kalendáře akcí)
– školení v oblasti zprávy systému WordPress
– řešení technických problémů

a mnoho dalších

Eshop

– Postavený na systému Webareal.cz

Cena je (placeno třetím stranám):
Webareal.cz (3150,- Kč ročně + DPH / varianta standart)
Viz – https://www.webareal.cz/cenik.html
Doména: 175,45 Kč/rok s DPH

Objednávku vyřídím, přijdou vám faktury od třetích stran, které zaplatíte.

Až bude doména a služba standart u Webareal.cz zaplacena, přicházím na řadu já:

Moje práce:

4500,- Kč / jednorázově (1500,- Kč záloha předem – platí i pro vyřízení domény a služby Webareal.cz)

V ceně mojí práce je:
– Zaregistrování u služby Webareal.cz a objednání domény
– Propojení domény se službou Webareal.cz
– Nastavení kontaktních informací
– Nastavení šablony
a) již předpřipravené od Webarelu.cz
b) dodané klientem a kompatibilní se systémem Webareal.cz
– Vyplnění kategorií zboží (dle vámi poskytnutého seznamu)
– naimportování produktů v dodaném XML (kompatibilní s Webareal.cz)
– Vytvoření XML výstupu pro Srovnávače cen (Heureka.cz, Zbozi.cz)
– Vytvoření profilů pro srovnávače cen Heureka.cz a Zbozi.cz
– Zaregistrování XML výstupů do srovnávačů cen Heureka.cz, Zbozi.cz a další, pro které Webareal.cz umí vytvořit výstup
– Nastavení základních variant dopravy
– Přidání informačních stránek o firmě dle dodaných a již vytvořených podkladů klienta (např. O nás, Kontakt)
– Vytvoření sledování návštěvnosti stránek (Google Analytics / Toplist.cz)
– Vyvoření firemního profilu na Facebooku
– Propojení firemního profilu se stránkou
– Nastavení zobrazování produktů, stavů a cen, dle přání zákazníka
– Přidání eshopu do vyhledávání Google.cz / Seznam.cz

Další práce (nadstandartní):
250 Kč / 1 započatá hodina

například:
– přidání produktů dle zaslaných podkladů
– tvorba grafiky
– školení v oblasti zprávy systému
– řešení technických problémů
– párování zboží v Heureka.cz / Zbozi.cz (nastavení zboží, aby se lépe párovalo s podobnými produkty)

a mnoho dalších